Правила прийому до закладу освіти
Умови прийому
Зарахування учнів до НВК проводиться, як правило, до початку навчального року на підставі документів:
-
направлення Департаменту освіти і науки Харківської обласної адміністрації;
-
заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
-
копії свідоцтва про народження дитини;
-
висновку КОМУНАЛЬНОІ УСТАНОВИ «ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ПСИХОЛОГО-МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНА КОНСУЛЬТАЦІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (м. Харків, вул. Межлаука 10/5; тел.392-01-63);
- особової справи та документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до підготовчого, першого класів);
-
індивідуальної програми реабілітації інваліда (для дитини-інваліда);
-
довідок про стан здоров’я дитини “Медична карта дитини” (ф. № 026); витяг з “Історії розвитку дитини” (ф. № 112/6) з даними про результати аналізів , “Карти профілактичних щеплень” (ф. 0.63/6), довідки закладу охорони здоров’я про те, що дитина не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями.
Усі діти з недорозвиненим мовленням повинні мати висновок сурдолога відповідно до п.3.3 Положення
про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.
Відповідно до "ПОЛОЖЕННЯ про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей,
які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку"
(Наказ Міністерства освіти і науки України 15.09.2008 N 852)
3.5.5. До спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей з тяжкими порушеннями мовлення зараховуються
діти 6(7) років з нормальним слухом та первинно збереженим інтелектом, які мають тяжкі системні
мовленнєві порушення (алалія, дизартрія, ринолалія, афазія, заїкуватість, загальне недорозвинення
мовлення), що перешкоджають навчанню у загальноосвітньому навчальному закладі, оскільки тяжкі
органічні порушення мовлення центрального походження, як правило, зумовлюють специфічну
затримку психічного розвитку дитини.
Не зараховуються до спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей з тяжкими порушеннями
мовлення діти, які:
- мають знижений слух;
- розумову відсталість;
- хворі на епілепсію, з частими денними або нічними судомними
нападами;
- хворі на шизофренію з психопатоподібними розладами;
- страждають стійким денним і нічним енурезом;
- не обслуговують себе у зв'язку з тяжкими фізичними вадами і
потребують особливого догляду.