Методичне об’єднання вчителів початкових класів

28.10.2015 року в НВК №7 відбулося засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів з використанням ІКТ та інтерактивних методів, де вчителі підготували презентацію на тему: «Готовність педагогічного колективу до інноваційної діяльності – складова професійної компетентності».
Мета засідання:
– розглянути основні освітні інновації, їхню класифікацію з метою подальшого застосування інноваційних технологій в навчально-виховному процесі;
– подати методику проектної технології;
– налаштувати педагогів на доцільне використання новітніх технологій у навчальній діяльності;
– активізувати наукове мислення.
Вчителі працювали у трьох групах:
Перша група працювала над темою «Вимоги до особистості вчителя, що використовує інтерактивні технології» її очолила Буряк К.А. Друга група « За яких умов запровадження інновацій у школі з порушенням мовного розвитку буде успішним » – вчитель-методист Озимківська Р.Ф. Третя група «Підготовка вчителя до інноваційної діяльності» очолила Плєсовських Н.В.
Висновки, до яких прийшли вчителі:
Інновації є невід ємним процесом еволюції освіти.
Жодна інноваційна технологія не є універсальною.
Запровадження будь-якої інновації потребує змін: матеріально-технічних, психологічних.
Запровадження інновацій потребує програмного і методичного забезпечення, знання методики інновацій.
Інноваційні технології потребують багато часу для підготовки як учнів, так і педагога.
Починати впроваджувати новітні технології потрібно поступово, адже до них треба звикнути.
Краще старанно підготувати кілька занять у навчальному році, ніж часто їх проводити нашвидкоруч.